Nederlands Oefening (Dutch Exercise)

Goedemorgen iedereen!

Het is lang geweest sinds mijn laatste post! Ik heb Nederlandse lessen op Universiteit Leiden en ik heb heel veel te leren. Daar studeren we grammatica, vocabulaire, luisteren en spreken. Elke dag hebben we huiswerk om grammatica en vocabulaire te oefenen. Soms heb ik een schrijfwerk over de onderwerp van de les te maken.

Ik ben erg blij met mijn verbetering hoewel ik zou willen het sneller te doen. Ik sprek nog heel langzaam, maar het is zeer de moeite waard om te zien dat ik een beetje Nederlands kan spreken!

Een paar manden geleden kon ik geen woord in Nederlands spreken en nu kan ik elke dag een beetje meer spreken. I hoop dat ik lang gesprekken binnenkort kan hebben :D.

Thank you for your comments.

WordPress.com.

Up ↑